FAQ

Bestsellery

Rejestracja

1. Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia w naszym sklepie można dokonać poprzez moduł koszyka na naszej stronie www.diolut.pl

2. Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Zakupów można dokonywać bez rejestracji. Korzystając jednak z tej opcji nie ma możliwości sprawdzenia hisotrii zamówień. Składając kolejne zamówienie trzeba ponownie wypełniać dane dotyczące dostawy.

3. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć na napis “Załóż konto” a następnie uzupełnić dane użytkownika. Potwierdzenie rejestracji zostanie wysłane na podany w formularzu adres e-mail. Rejestracji dokonać można również przy użyciu przycisku “Załóż konto z połączeniem z Facebook”.

Zamówienia

1. Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienia trafiają do realizacji od razu po ich złożeniu, nie ma więc możliwości wycofania złożonego zamówienia, o rezygnacji można poinformować sklep drogą mailową lub telefonicznie – oczywiście jeżeli przesyłka nie została jeszcze wysłana.

2. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji jest uzależniony od stanu magazynowego zamawianego towaru, każdy produkt w swojej karcie posiada rubrykę “Czas wysyłki”, który wynosi 24h lub 5 dni.

3. Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Jeżeli zamówienie zostało już złożone, nie ma możliwości jego modyfikacji. W celu dokonania jakichkolwiek zmian, można próbować skontaktować się z obsługą sklepu mailowo lub telefonicznie.

4. Jeśli zamówię dwie rzeczy osobno, czy mogę otrzymać je w jednej paczce?

Nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.

5. Czy mogę złożyć zamówienie mailowo lub telefonicznie?

Nie. Zamówienia realizowane są wyłącznie poprzez koszyk na naszej stronie internetowej www.diolut.pl

6. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić poprzez kliknięcie w otrzymany po złożeniu zamówienia link znajdujący się w wygenerowanej automatycznie wiadomości e-mail.

Wysyłka i dostawa

1. Jakie formy wysyłki są dostępne w sklepie?

Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firm: Poczta Polska, Inpost, DHL. (Możliwy jest również odbiór osobisty)

2. Jakie są koszty dostawy paczki?

Cenny wysyłki podane są w momencie złożenia zamówienia i są zależne od typu transportu oraz płatności.
Dla zamówień powyżej 400zł brutto* – towar wysyłamy bezpłatnie:
-kurierem DHL
-pocztą polską
* dla klientów hurtowych kwota od której wysyłka jest darmowa wynosi 600zł brutto

3. Jaki jest czas wysyłki?

Wszystkie sprzedawane towary staramy się Państwu dostarczyć jak najszybciej. Standardowy czas wysyłki towarów wynosi 24h od momentu otrzymania środków za zamawiany towar lub wysyłki za pobraniem. Dotyczy to towarów które posiadamy na stanie oraz posiadają stosowne oznaczenie na karcie produktu ( czas dostawy 24h ).

Część towarów ze względu na gabaryty lub dostępność jest wysyłana do 5 dni od otrzymania wpłaty lub złożenia zamówienia za pobranie. W przypadku zamówienia towaru którego nie mamy na stanie lub w wyższej liczbie niż wskazuje na to dostępność towarów na karcie produktu czas ten może ulec wydłużeniu. W takim wypadku informujemy o przewidywanym czasie wysyłki.

Do czasu wysyłki należy doliczyć czas dostawy który wynosi standardowo 1-3 dni na terenie Polski w zależności od wybranej opcji dostawy.

4. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Ceny wysyłek zagranicznych ustalane są indywidualnie są zależnie od kraju przeznaczenia wagi, wymiarów oraz warości.

Nie mamy możliwości wysyłać za granicę przesyłek pobraniowych.

Płatności

1. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

W przypadku płatności przelewem konto bankowe na które należy wykonać przelew podane jest przy potwierdzeniu zamówienia.
Nie należy mylić płatności PayU z przelewem tradycyjnym, są one realizowane wyłącznie online.

2. Jakie są dostępne formy płatności za zakupiony towar?

Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem, online (PayU i PayPal) lub przelewem tradycyjnym.
Dostępne są również raty PayU.

3. W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać w złotówkach. Płatność w innej walucie należy skonsultować z obsługą sklepu mailowo lub telefonicznie.

Zwroty i reklamacje

1. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot następuje w terminie do 14 dni od daty otrzymania zwróconego produktu.

2. W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane rzeczy?

W każdym przypadku należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego i podać dane do przelewu zwrotnego.

3. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru, jeżeli oczywiście będzie on w stanie nienaruszonym. Do przesyłki należy dołączyć opis z przyczyną rezygnacji oraz dowód zakupu (paragon). Koszt wysyłki za zwrot pokrywa kupujący.

4. Co zrobić w przypadku gdy towar jest uszkodzony?

Uszkodzony towar należy niezwłocznie odesłać na adres sklepu internetowego dołączając do niego formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie www.diolut.pl