wyszukiwanie zaawansowane
» Warunki gwarancji

Kategorie

Koszyk

Twój koszyk jest pusty ...

Producenci

Chmura tagów

Warunki Gwarancji

Warunki gwarancji na towary z oferty www.diolut.pl

1. Okres gwarancji jest podany w opisie przedmiotu.
2. Wszystkie ujawnione w okresie gwarancji usterki zostaną usunięte na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego przesłanego do Dostawcy oraz dowodu zakupu urządzenia (Formularz reklamacyjny)
3. Uszkodzony sprzęt Reklamujący dostarcza na koszt własny do Dostawcy.
4. W okresie gwarancyjnym uszkodzony sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony przez Dostawcę na taki sam, wolny od wad. Wymieniony sprzęt staje się własnością Reklamującego. Decyzja o wymianie uszkodzonego sprzętu na nowy pozostaje w wyłącznej gestii Dostawcy.
5. Dostawca może odmówić wymiany sprzętu w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności sprzętu z dowodem zakupu, naruszenia plomb, itp.
6. Termin załatwienia reklamacji w okresie gwarancyjnym wynosi 14 dni, licząc od daty otrzymania uszkodzonego sprzętu przez Dostawcę.
7. Dostawca może uchylić się od dotrzymania terminowości wymiany/napraw sprzętu, jeżeli zaistnieją zakłócenia w działalności firmy spowodowane nieprzewidywalnymi okolicznościami np. niepokojami społecznymi, klęskami żywiołowymi, ograniczeniami importowymi, itp.
8. Gwarancją nie są objęte mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady: pęknięta obudowa, pęknięty wyświetlacz LCD, uszkodzenia elementów elektronicznych spowodowane np. silnym naciskiem, upadkiem z dużej wysokości, itp., stosowaniem niezgodnych z instrukcją baterii, kabli zasilających, informatycznych, itp.
9. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń i wad wynikłych na skutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji, np. wadliwego połączenia z komputerem lub innymi urządzeniami zewnętrznymi, samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
10. Gwarancji nie podlegają elementy wymienne takie jak np. groty, elementy grzejne.

FORMULARZ REKLAMACYJNY (wersja PDF)


Gwarancja na układy BGA

1. Okres gwarancji na układ BGA podany jest każdorazowo w opisie towaru.
2. Reklamowany układ BGA nie może posiadać: śladów przegrzania, uszkodzeń fizycznych ani żadnych innych braków.
3. W przypadku zwrotu sprawnego układu, musi on posiadać oryginalne kulki.
4. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką wadliwego układu prosimy wcześniej o kontakt z obsługą sklepu.
5. W wyjątkowych sytuacjach kiedy zaopatrywany klient wykazuje dużo większą awaryjność układów niż wynika z reszty sprzedaży. Gwarancja dotyczy tylko nie wlutowanych układów, z chwilą montażu gwarancja traci ważność. O zmianie warunków klient zostanie poinformowany e-mailowo i zaczną one obowiązywać dopiero na układy które będą dostarczane po poinformowaniu o zmianach. 
6. Cena montażu układu w naszym serwisie zależy od konkretnego zadania w celu dokonania wyceny prosimy o kontakt na e-mail serwis@diolut.pl w celu dokonania wyceny.
 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl