Gwarantem jest firma DIOLUT sp. z o.o. z siedzibą na ul. Iskrzyczyńska 13, 43-430 Międzyświeć
1. Termin gwarancji wynosi 24 miesięcy dla osób fizycznych, 12 miesięcy dla firm. Gwarancja obowiązuje na terytorium RP.
2. Naprawy sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez Punkt Serwisowy – PS Gwaranta lub inne upoważnione przez gwaranta autoryzowane punkty serwisowe.
3. W przypadku stwierdzenia, w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostanie ona bezpłatnie usunięta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do PS lub innego wskazanego przez Gwaranta autoryzowanego puntu serwisowego.
4. Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do miejsca zakupu w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
5. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy gwarancyjnej jest dostarczenie przez reklamującego:
a) czytelnie i poprawnie wypełnionej karty gwarancyjnej ( bez skreśleń i przeróbek )
b) dowód zakupu ( oryginał faktury lub paragon fiskalny )
c) reklamowanego wyrobu ( bez akcesoriów ) z nienaruszonymi plombami producenta
Punkt Serwisowy może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia niezgodności w dokumentach i na sprzęcie, naruszenia plomb.
6. Gwarancja nie obejmuje sprzętu:
- użytkowanego niezgodnie z instrukcją obsługi będącej na wyposażeniu sprzętu,
- uszkodzeniu przez czynniki zewnętrzne ( uszkodzenie mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania, zjawiska atmosferyczne, oraz inne przyczyny, które nie mogą zostać objęte polisą ubezpieczeniową)
- zmienionego lub użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem
- uszkodzone w skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji.
- gwarancja nie obejmuje baterii i akumulatorów, części wymiennych np. grotów i grzałek jeżeli urządzenie takie posiada.
- dla tub laserowych i zasilaczy ze względu na naturalne zużycie gwarancja jest ograniczona do 6 miesięcy.
7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji ( po stwierdzeniu prawidłowego działania sprzętu przez sprzedawcę lub Punkt Serwisowy ) klient pokrywa koszty sprawdzenia sprzętu oraz koszty transportu urządzenia do i od punktu serwisowego
8. Gwarant nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli działalność ich zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu.
9. Gwarancja na sprzedawany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumpcyjnych wynikających z niezgodności towaru z umową.
10. W przypadku zagubienia lub zniszczenia katy gwarancyjnej duplikaty nie będą wydawane.